Even niets

Even niets meer van mij gehoord. De kinderkleding had ik even op stop gezet, want ik wilde eigenlijk weer even iets voor mij naaien. Mijn box puilt ook een beetje uit met stoffen die ik voor mij en DH gekocht heb.

Ik heb mij aan een korte broek gewaagd, het was de afgelopen weken zo warm dat een korte broek toch geen overbodige luxe is, hoewel de benen nog een beetje veel wit zijn πŸ˜„, och moet kunnen. Foto’s laat ik een andere zien want een leuk shirt moest er ook nog bij.

Stof die ik absoluut niet kon laten liggen en waar ik een schattig jurkje van gemaakt heb. Het was een beetje friemelen, bij het mouwtje dat dubbel is moest je een elastisch band innaaien. De verschillende stroken heb ik afgewerkt met een rolzoompje. Maar stofje is schattig het jurkje ook girly


Dit jurkje is weer leuk omdat er een speelse applicatie op zit. De stof had ik gekocht bij Het Stoffenhuis in Bree in de uitverkoop. Deze heb ik gecombineerd met babyrib gekocht op het stoffenspektakel. Het patroon vond ik in d Knippie van april/mei 2015


Het voorpand krijgt een springplooi.


De mouwtjes heb ik langer gemaakt en wilde er een omslag aan maken. Was dit weer vergeten hoe het ging, you-tube een grote uitkomst met duidelijk uitleg πŸ‘πŸ».


En er moesten ook een paar snorharen bijkomen. Cute al zeg ik het zelf 😍

#hetstoffenhuis

#stoffenspektakel

#knippie

#clothworks

#critterpatch

Geef een reactie

