Er was

Er een jarig gisteren. Hieperdepiep hoera.

Kleinzoon is gisteren 1 jaar geworden, dat moet gevierd worden. Niet alleen met cadeautjes, maar ook iets speciaals aan. voor kleindochter had ik dit jurkje destijds gemaakt IMG_0429

Patroontje van Farbenmix. De Aardbeienstof had ik al jaren liggen voor een ander project. Maar zij is in augustus jarig, mooi weer dus (tenminste warm).

Maar rond deze tijd kan het vriezen of dooien. Dus had ik een shirtjes gekocht met korte en lange mouw en een stoer jasje met dunne jeansstof, bij Zeeman.

Nu kon ik de borduurmachine met de scanNcut van Brother combineren. Op het blog van Janome kwam ik iets tegen dat perfect was.

IMG_3141

De voorkant mag een beetje bling bling.

IMG_3146

Shirt met korte mouw en zebraprint. IMG_3142

Kleding #Zeeman

#Brother, #scanNcut

#Farbenmix, materiaal voor plotter Flock- en Flexfolie.

Machine #Janome

Geef een reactie

