Weven

Elk jaar gaan wij een groep vrouwen (7), eerst een weekeinde maar de laatste jaren hebben we er een midweek van gemaakt (het weekeinde was te kort 😄), naar de Ardennen in een gezellig huisje dat we huren, patchen en/of quilten.

Ik probeer elk jaar om het project waar ik aan begin af te maken en als we er weer zijn een nieuw project te beginnen. In 2015 ben ik deze begonnen IMG_0260

Hier is hij helemaal klaar, simpel gequilt met de machine, alleen diagonale lijnen.IMG_0393

Vorig jaar ben ik een nieuw project begonnen,

de vraag was hoe ga deze leggen zodat het niet te druk wordt, want er komen geen sashings tussen.

IMG_1715

IMG_2819 De top is klaar nu sandwichen en op de machine quilten. Ik houd het deze keer weer bij simpel quiltwerk, anders wordt het te druk en je ziet er niet zo veel van. IMG_2962

Wel geslaagd zo vind ik 🙃

Geef een reactie

