Piraten

Vorig jaar had ik bruine babyrib met piraten gekocht op het stoffenspektakel. Hierbij had ik ook een coupon ecru met bruine streep gekocht. Ik zag dit geheel helemaal voor me, lekker stoer met bretels 🙃. IMG_2223

Inmiddels is hij hier al uitgegroeid en ik had nog een stuk piratenstof liggen voor nog een broekje. Toevallig kwam ik op een borduursite iets van piraten tegen en ben ik verder op zoek gegaan. Broekje had ik inmiddels weer klaar in maat 80 nu.

Alweer gekozen voor een ietwat stoerder broekje met kniestukken (hij kruipt al aardig) en kontzak. Voor het truitje een model uit de Ottobre, maar aangepast met een sjaalkraag  uit een Knippie.

Rood of blauwe zakje?IMG_2856

Geef een reactie

