Egel / Hedgehog

Vorig jaar had ik een pakje (ensemble) gemaakt met een borduur van een vos, zo schattig, deze had ik op de Nikolausmarkt in Aachen (Duitsland) dan ook de eerste avond al verkocht. img_2246

Hij heeft volgens mij een kippetje verschalkt.

Vond dit eigenlijk wel heel leuk, vooral ook de piping bij de raglanmouw. Van de stof wordt je ook meteen vrolijk.

Gelukkig had ik nog ergens een restje stof liggen en heb ik nog een pakje gemaakt, wel alweer een maatje groter en weer met een borduur, maar een andere. img_2661

Paping iets smaller gemaakt en een tevreden egel img_2662

img_2669

Net nog genoeg om boordjes aan broekje te maken.

Patroon: http://www.ottobredesign.com

Stoffen: http://www.stoffenspektakel.nl

Machine: Janome 15.000

#Hedgehog, #egel, #Janome, #machineembroidery, #ottobre

 

 

Geef een reactie

