Deadline

Af en toe heb je dat een “deadline”. Je verzint iets, heel leuk idee, en denkt dat je tijd genoeg hebt.  Alleen als de machine dan niet meewerkt dan begint het te knijpen.

Schoonzoon vindt het leuk om diverse biertjes te proeven, er is zelfs een app waar je lid van kunt worden en je bevindingen en foto van het biertje kunt opschrijven. Volgens mij zijn er al enkele honderden verschillende biertjes geproefd.

Ook vindt hij het leuk om al eens thuis een kleine proeverij met vrienden te geven. Toen ik deze zomer iets voorbij zag komen vond ik dat een schitterend idee om voor hem te maken. Een schort met handdoek en t-shirts met tekst van “Bier”. Zoals gezegd wilde de machine niet meewerken, maar gelukkig kon ik bij de dealer terecht en gebruik maken van hun machine. img_2502

Op de site van urban threads vond ik deze borduurpatronen van bier.

Ik was er wel even mee bezig, maar je ziet het graan en de hopbellen 😄

img_2517

Dit is het eindresultaat, als geintje was er nog een kistje bij met aan de zijkant een flessenopener.

Hij was er superblij mee.

Borduurpatronen: http://www.urbanthreads.com

Schort en handdoek #Ikea, t-shirts #primark

 

Geef een reactie

