Advent

Het is nog een beetje vroeg voor Kerst, Sinterklaas is nog in het land. Vorig weekeinde was al de 1e Advent dus de tijd begon te dringen. Ik wilde voor onze kleindochter, inmiddels 2 jaar oud een adventskalender maken. Ik wist dat ik ergens in een van mijn vele lades met stof 2 stuks had liggen, de vraag was waar. Ook wist ik dat ik ze nog niet zo heel lang met opruimen in mijn handen had gehad.

Gelukkig hoefde ik niet zo heel lang te zoeken, dit is het panel p1010924

Makkelijk, de beschrijving staat op de zijkant van het panel, volg de instructies 😃

p1010925

Als de zakjes allemaal erop zitten ga ik de kalender sandwichen (vulling er tussen en een achterkant. De drie lagen vastspelden (je kunt ook rijgen) en dan Quilten (de drie lagen vastzetten zodat ze niet verschuiven)

Een tunnel met er straks ook tussen zodat hij opgehangen kan worden.

p1010929p1010930img_2388

p1010933

Nu nog vullen met kleine dingetjes en snoep, kinderhand is snel gevuld, de zakjes zijn gelukkig ook niet groot.

 

Geef een reactie

