Drie

Na de jurkjes van tricot stof wil ik toch ook nog hetzelfde patroon maken, maar dan met ruitjes stof. Beetje opletten met knippen van de stof dat de ruiten zoveel mogelijk doorlopen.

Ik had mijzelf een cadeautje gekocht, een doosje met 5 verschillende voetjes voor mijn lockmachine ‘Enlighten’ van Babylock. Omdat er gerimpeld moet worden bij het jurkje kan ik meteen mijn rimpelvoetje uitproberen.

Uiteraard eerst beschrijving lezen en proefjes maken img_2091

Deze met tricot stof, de volgende met een restje jeans img_2093

Omdat het geen jersey is (rekbaar) voor het hoofd heb ik een een opening met twee drukkers gemaakt om er voor te zorgen dat het hoofd erdoor kan.img_2109

Patroon: http://www.ottobredesign.com

Stof:  Coupon gekocht bij Stoff-Point Würselen (Germany) http://www.der-stoff.de

Geef een reactie

