Proberen

Altijd al heb ik geplastificeerde stof willen uitproberen. Bij het stoffen spektakel is er een stand met hele mooie quiltstoffen en ook de geplastificeerde stof die weer prachtig te combineren is met de andere stoffen.  Deze keer ben ik overstag gegaan en heb ik de stof gekocht.

Een leuk patroon had ik uitgezocht en ben begonnen.

De stof voor de voering had ik nog liggen en eens op de markt gekocht. Voor het materiaal gebruik ik het teflon naaimachinevoetje en een leernaald.

IMG_1360Daarna geworstel, want het materiaal is toch niet zo soepel als ik dacht.IMG_1363All well ends well IMG_1373Nu alleen nog de drukknopen.

Geplastificeerde stof: ‘Sew me up’, designed for you by POPPY                                                                               Patroon jas: B*Inspired by POPPY editie 2

http://www.b-inspired-magazine.com

Geef een reactie

