Tijdje geleden

Een tijdje geleden heb ik het tijdschrift B-Inspired, tijdschrift met patronen voor kinderen, gekocht. Een aantal patronen had ik hier al uit gemaakt, maar er stond ook zo’n schattig jasje in. Dit stond nog op de to do list, alleen moet je dan nog DE stof vinden.

DE stof ben ik deze maand toen ik in Tilburg was toevallig tegen gekomen bij Van Gool stoffen. Liefde op het eerste gezicht ❤️. Twee weken geleden ben ik dan ook begonnen met het patroon uitraderen en knippen van de stof en natuurlijk naaien.

Toevallig had ik voor de voering ook schattige (prinsessen)stof in een lade liggen met de bedoeling om hier van de zomer een leuk jurkje te maken.

Het jasje is inmiddels af, de strik maakt het helemaal af IMG_1052.JPG

Dit is het eindresultaat geworden, was nog even zoeken naar knopen.

En zo als dat dan gaat kun je niet stoppen, dit is de volgend jasje (voor de verkoop)

IMG_1057

Geef een reactie

