Nieuwjaar

Het nieuwe jaar is inmiddels alweer een dikke week verder, we hadden niet de hoofdprijs in de staatsloterij, maar niet getreurd we gaan gewoon verder (hadden we die nodig die hoofdprijs? πŸ˜‰).

Vorige week zaterdag was ik in Tilburg bij Textielstad voor een bepaalde stof en als ik er toch ben dan kan ik kijken naar andere stoffen voor o.a. kinderen en de trend voor het nieuwe jaar. De keuze was groot en natuurlijk zijn we gezwicht voor stofjes.

Twee straten verder was er nog een textiel winkel Van Gool, ik dacht dat textielstad veel had, maar hier was de keuze nog groter. Wat kunnen we ons toch slecht inhouden (ondanks de goede voornemens) πŸ˜„ heerlijk toch, als dit het enige mankement is.

In december heeft iemand op de Nicolausmarkt (Sinterklaas markt voor het goede doel) in het Marien Ziekenhuis in Aken kinderkleding van mij verkocht, onverwacht veel verkocht, wat natuurlijk een stimulans is, want ik kan af en toe niet stoppen.

IMG_1369

Dit is in het museum Boijmans van Beuningen.

Geef een reactie

